• Levering: 2-5 hverdage
  • Fri fragt v/kr. 500,-
  • E-mærket webshop

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Virksomhedens juridiske navn: BECH APS 

Outdoorcentret 

CVR-nr. 26317096
Adresse: Asnæs centret 9 C.

E-Mail: Info@outdoorcentret.dk 
Telefonnummer: 59 65 01 80

 

Betaling

Vi modtager følgende kort typer: Dankort, Visa, Visa Electron, VPay, Mastercard, Maestro, JCB, American Express.

Vi tager ikke kortgebyrer på kort udstedt inden for EU. 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

 


 
Fragt

Vi tilbyder levering med Postnord. Levering 2-5 hverdage

Med Postnord Mypack Home kan du få leveret dine varer til din Postadresse for 50 kr. Fri fragt ved køb over 500 kr. 

Med Postnord Mypack Collect kan du få leveret dine varer til et af Postnords udleveringssteder F.eks. Posthus eller pakkeboks. Du får en sms eller en E-Mail når din pakke er klar til afhentning. Fri fragt ved køb over 500 kr. ellers 50 kr. 

 

Afhentning i butikken

Ønsker du at afhente dine vare i butikken, er dette også en mulighed. Vi sender dig en mail når dine varer er klar til afhentning.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@outdoorcentret.dk eller benytte den medsendte standardfortrydelsesformular, som du også finder Her. Du er også velkommen til at kontakte os på telefon nummer: 59 65 01 80
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

 
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbageholder dog betalingen indtil vi har modtaget varen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet

                                                                                                    

Varen sendes til:
Outdoorcentret

Asnæs centret 9 C

4550 Asnæs

Danmark
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. 

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

For kunder med adresse i danmark, kan vi ved reklamation sende et forudbetalt returlabel på E-mail.  

Ved Reklamation bedes du udfylde vores Standartformular som du finder her: Formular 

 

Varen sendes til:
Outdoorcentret

Asnæs centret 9 C

4550 Asnæs

Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, samt en kopi af fakturaen, eller eventuelt et faktura nummer. 

 

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

  
Personoplysningerne registreres hos BECH APS (Outdoorcentret) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på Outdoorcentret.dk er BECH APS.


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@outdoorcentret.dk eller ringe til os på telefon nummer: 59 65 01 80. 

Mandag-Torsdag: 9:30 til 17:30

Fredag: 9:30 til 19:00

Lørdag: 9:00 til 15:00

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os telefon 59 65 01 80 eller sende en E-Mail til Info@outdoorcentret.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 26.10.2018

Webdesign by Just Media